16. mar. 2009

Nedeljko je imel v soboto "foto-sešn" in nastale so take fine slike na tejle povezavi:
http://picasaweb.google.si/nedeljkograbant/KuzkiOdChen

3 komentarji:

  1. Kok rastejo!!! Pravi velikani so že...človek jih 3 dni ne vidi pa si misli, da jih kakšen mesec ni videl :)
    Luštni so res...pa vidi se da je super lepo poskrbljeno za njih :)...res lah sam rečem, da sva srečna, da sva tok fajn leglo najdla :)

    Lp, Matevž

    P.S.: v službi me zazajo, da sem kot Janković, ker se skos smejim :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdravo!

    Zanima me, ali je morda še kak mladič, ki še ni oddan. S fantom greva kmalu živet skupaj in se resno zanimava za nakup psa.

    Lp, Ana

    OdgovoriIzbriši
  3. Za leglo smo res dobili čestitke, tudi od poznavalcev. Ker so vsi mladički precej izenačeni in med njimi ni večjih razlik, tko da evo, trudimo se, živimo z njimi in uživamo, žal mi je za vsako uro ko ne morem biti z njimi. Prišla je tudi gospa Branka Hobič, jih pregledala in malo potestirala in č e s t i t a l a. Tako da sem res zelo zadovoljna. Niso boječke, so pa sračke, lol.

    Vsi mladički so rezervirani.

    OdgovoriIzbriši